вторник, 7 май 2019 г.

ОПЪНАХ ТРАНСПАРАНТ ГОЛЯМ

ОПЪНАХ ТРАНСПАРАНТ ГОЛЯМ

Опънах транспарант голям
върху строящия се блок:
"Любима Ани, тъй съм сам
без твоя чар и ум дълбок!"

Насрещу нейния балкон
рискувах си живота аз,
придвижвайки се лазешком
до най-високия перваз.

"О Ани, в моя тъжен ден
едничко слънце, обич, страст,
ще се омъжиш ли за мен,
че много те обичам аз?"

Уви, дали не ме разбра
или комшиите й зли
на подбив като на ура
коварно взели я, дали?

С дъжд есемеси ме заля –
"Глупак! Наивен жалък тип,
не знаех, че си тра-ла-ла,
но Господ нека ти прости".

Сега свещички паля сам
и попа с хладен взор следя,
от мен неверник по-голям
не се е раждал на света.* 

Пловдив – столица на културата, Европа 2019
Plovdiv, edited by 8 maj 2019
–––
* ...Дал обет преди години, когато направил жест към приятелката си; тя обаче не само не оценила жеста, но и изоставила влюбения. За да я омилостиви, той закачил на строежа срещу балкона й огромен афиш "Ани, обичам те, върни се!" Шашнатата Ани, когато осъзнала, че посланието е към нея, му пратила гневен есемес: "Върви на майната си, всичко свърши".
https://www.burgas24.bg/novini/interesno/SMS-Vurvi-na-mainata-si-vsichko-svurshi-ot-golyamata-lyubov-na-Hekimyan-go-sukrushi-867537

1 коментар:

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)      Относно пасажа-цитат: "Чиновниците, рожби на политиката, живеещи или умиращи чрез нея, се с...