четвъртък, 21 ноември 2019 г.

ПРИЯТЕЛИТЕ МИ ВРАБЦИТЕ

ПРИЯТЕЛИТЕ МИ ВРАБЦИТЕ

Любовта е като тях – отлита, завръща се, и никога не те оставя спокоен 

Врабците тези дни ме навестиха 
с присъщата си врява и кавги 
и жилището ми, до вчера тихо, 
от врабешките препирни ехти. 

Къде, приятелчета, сте се крили, 
навярно покрай някой стар комин, 
та сажди мазни са ви оцветили 
в нюансите на бедност и на дим! 

Подскача, виждам, новичък едничък, 
на човката му жълтичко – напук 
изглежда ми направо фантастичен 
в одежда чистичка от фин памук. 

Ужасно гласовит, зъл, неуместен, 
на старото балконче долетял 
като поет световно неизвестен
и още недокоснат от печал.

Пловдив – столица на културата, Европа 2019
Plovdiv, 3 apr. 2014 – edited by 22 noe. 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)      Относно пасажа-цитат: "Чиновниците, рожби на политиката, живеещи или умиращи чрез нея, се с...