сряда, 10 юли 2019 г.

КАК ЩЕ СПРЕШ ЛЮБОВТА!

 КАК ЩЕ СПРЕШ ЛЮБОВТА!

Не ми върви във зара и това е,
дори и в любовта не ми спори,
ала подминат от жени, нехаен,
зарязах и любовните игри.

Момичета... Ех, било славно време,
а може би съм стар и погрознял,
макар и вече хич да не ми дреме –
живей си, синко, Господ както дал!

Като лалугер сврял съм се и чакам
все по-нарядко в някой цветен сън
очите й да ме фиксират в мрака
и по жена увлечен пак да съм.

Опитвал от вкуса на сочни устни,
откривам в утрото озадачен,
че и чаршафът като женска фуста
увил се е от страст около мен.

   Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 29 sep. 2010 – edited by 10 uli 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)      Относно пасажа-цитат: "Чиновниците, рожби на политиката, живеещи или умиращи чрез нея, се с...