събота, 1 юни 2019 г.

НЕХАЙНО

НЕХАЙНО

Към Янко Дунев Янков от VІ управление на ДС
*

Тресе те яростта да ми докажеш.
Е, да! Аз в твоите очи съм идиот, 
затуй че просто тук разказвам
какво се случи в моя мил живот.

И не за власт, и не за слава
припомнил съм ти някак си, уви! –
че истината просто заслужава
да разбера какво ли те гневи.

Не знам защо ми се облещи –
от жал, че духом бил си слаб,
ще пална восъчни две свещи
и ще отчупя залък хляб

за някогашната студентска младост
с онези наши розови мечти,
и с виното прокиснало на ада
за теб да драсна този стих.


Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 6 oct. 2007 – edited by 2 uni 2019
–––
* В прав текст университетското ченге, което ме калесваше за доносник през далечната 1969 г. в мензата на Софийския университет, ми прати послание "Ти си кръгъл идиот". Бел.м., tisss.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...