петък, 11 януари 2019 г.

ТРАКТАТ ЗА ЛЮБОВТА

ТРАКТАТ ЗА ЛЮБОВТА

Защо, ме питат, те обичам, като дори не те докосвам?
Страстта по-сладко ме оплита, когато в себе си я нося.

Защо, по дяволите! – даже не смееш и да я погледнеш?
- Защото ми е триж по-важно да я усещам вътре в мене.

Защо? Нима не се досещаш, че с другиго се тя целува?
- Жена... Когото и да среща, чудесно е да ме вълнува.

И не ревнуваш, и не страдаш, като твърдиш, че я обичаш?
- Мен стига ми и таз награда, че тайничко към мен занича.

Мераци бол, ръцете – празни, а хубостта е ден до пладне.
- Ний всичките сме хора разни и повечето ходим жадни.

И вино няма да отпиеш от нейната кристална чаша?
- Изчезва цялата магия, щом плътското вгорчи нещата.


Пловдив  столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, edited by 11 jan. 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...