понеделник, 30 януари 2017 г.

Ars Poetica – ЧАРШАФЪТ

ЧАРШАФЪТ

Не ми върви във зара, и това е.
Поне във любовта да ми спори!
А то, подминат от жени, нехаен,
зарязал съм любовните игри.

Жените, ех…
и те са май до време,
а може би съм вече погрознял,
макар че всъщност никак
не ми дреме,
живея, както Господ ми е дал.

Като лалугер сврял съм се и чакам
,
и все по-рядко – в някой цветен сън
фиксират
ме едни очи сред мрака
и аз
насън отново влюбен съм.

Опитвал от вкуса на женски
устни,
посрещам утрото озадачен,
че пак чаршафът като женска фуста
увил се е от страст около мен.


Пловдив – европейска столица на културата за 2019 година
Plovdiv, 29 sept. 2010 – edited 31 jan. 2017

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...