събота, 15 юни 2024 г.

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1588.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН
ПЛОВДИВЧАНИН (1588.)

  При натиск, резултатът е според материала – ако един се смалява, почва да бълва змии и гущери, друг израства високо, но понякога се пречупва. Мъдростта на тревата ли? Да не позволиш да те пречупят, като те уподобят на себе си. – Аноним (1947)

  23 avg. 2010 

МОЯТ ЛЪЖЛИВ СЪИМЕННИК 
Автор: Ангел Грънчаров - Елтимир*

Ангел Грънчаров от Пловдив, доцент по философия, краде от моя труд! Отначало си помислих, че е случайно. Видях, че тук е представена книгата ми "Невидимата атака". Обаче кой знае защо на страницата се мъдри снимката на пловдивския ми съименник Ангел Грънчаров – философа, фалософила, демократа, костовиста, защитника на (...) онеправданите различни, агент на ДС и демократичните наследници на ДС, приятеля и колегата на другия агент – Иво Инджев, агент Ивайло. Същият Ангел Грънчаров от Пловдив, който не пропуска случай да ме оклевети и наругае. Вече ми бяха писали, че този тип си присвоява авторството на мои книги, а някак не ми се вярваше. Наложи се да видя с очите си и да повярвам... Та ето как тук отново е представена книгата ми!

 Със снимка на корицата. Обаче кой знае защо е махнато "Елтимир" и останало само Ангел Грънчаров. Кой знае ли! Ами аз знам. Знам, че този пример на крадливост си е практика на лъже-демократите, и ако в първия случай е допустимо объркването да е  резултат от неволна грешка, то във втория случай явно личи умисъл. Мръсна, гадна, отвратителна умисъл на "демократични" ченгета, свикнали да крадат от чуждия труд. Някой може ли да напише коментар към плагиаторските страници? Аз нещо не успях.

 Дали съм блокиран по IP адрес, дали по друга причина, но не успях. Но не мога да се регистрирам в някой от блоговете на съименника ми. И там имам забрана да пиша, та моля: Който има възможност и желание, да го направи. Предварително благодаря за разбирането и отзивчивостта!   

Пловдив – гнездо на пошлост и култура

Plovdiv, edited on 16 uni 2024

Илюстрации:
- Реалният Ангел Грънчаров - Елтимир...*
- И съименникът му от село Долна баня.**
–––
Ботевградчанинът Ангел Грънчаров-Елтимир ще бъде включен в Речник на дисидентите, съобщи Михаил Неделчев, редактор на българската част. В изданието ще бъдат включени имена на дисиденти от страните на Източна Европа. Преди 10 ноември 1989 г. Грънчаров бе осъден и лежа в Старозагорския затвор заради разпространение на позиви срещу тогавашната власт и Тодор Живков. След Десети ноември 1989 г. той бе признат за репресиран от тоталитарната власт. Активист е и кандидат за общински съветник на последните местни избори. 
** Самообявилият се за Сократ, Христос, Васил Левски и проч. светли умове на европейската цивилизация скандалджия, фронтмен на Пловдивската обществена телевизия, възпитаник на Ленинградската школа за политически агитатори (манипулатори) на бившата БКП. Бел.м., tisss.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1596.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1596.)    Решат ли да унищожат човек (или поколение на цяла нация), първом му натрапват модел за дивашко нев...