вторник, 12 ноември 2019 г.

ВЕЛИКОЛЕПЕН ДЕН, ВЪЗХОЖДАЩ В СВЕТЛИНА

ВЕЛИКОЛЕПЕН ДЕН, ВЪЗХОЖДАЩ 
В СВЕТЛИНА

Великолепен ден, възхождащ в светлина,
в омая – хоризонтът свеж, от слънцето окъпан,
и ти – усмихната липа, пред мен като жена,
която на сърцето ми до болка си ми скъпа! 

Здравейте, птици в празничната синева
или под облаци от делничната врява скрити,
така щастлив съм, че ви има на света
очите ми да теглите нагоре, към звездите! 

Благодаря ти, черквице! С пиринчения звън
о, как от мен очистваш кротко бесовете диви
и аз съм пак момченцето от онзи хубав сън,
където всички хора са добри и тъй красиви!

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 13 noe. 2017 – edited by 12 noe. 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...