вторник, 3 септември 2019 г.

ДОБРИТЕ ХОРА И ОТЧАЯНИЕТО

ДОБРИТЕ ХОРА 
И ОТЧАЯНИЕТО
  Наковалня или чук?... Чел си този девиз, предполагам. Или сам се пускаш по течението с удобния лаф "Ха, ами че от мен нищо не зависи", или внимаваш доколко въобще светът ни зависи от плуващи по течението наивници като теб. Дали ще хвърля луди пари от частните си банкови сметки прослойката свръх-заможни, за да ти внушава всеки ден от телевизията, вестника, радиото колко си зависим и неважен, ако наистина, ама наистина нищо не зависи тук от теб, а? Как мислиш?!
  И какво да се прави? – питаш.
  Какво ли? Преди години фрагмент от обърканите писаници на 75-годишния пенсиониран счетоводител Петър Петров силно ме озадачи с твърдението, че винаги, във всички епохи, е имало наглеци и абсолютни идиоти на власт, ала и никога добрите, съвестните хора не са преставали да съществуват на този свят. Имало ги е и в най-ужасните времена, като при това винаги са били мнозинството от хората. Винаги! Запомни това, моля те винаги.
    (Из разговор по skype) 
Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 3 sep. 2014 edited by 3 sep. 2019

Илюстрации:
- горе, аз, когато щерките ми са били на годините на правнучката ми;
- Нейно величество правнучката с фасоните и кофтия си нрав, долу. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1556.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1556.)     Не се плаши от локвата – душа и свят й е да те окаля! Празното тенеке вдига шум до небесата, но...