понеделник, 3 юни 2019 г.

ПРЕГАРЯ ПШЕНИЦАТА

ПРЕГАРЯ ПШЕНИЦАТА

Прегаря пшеницата, съхне тревата.
Къде ли остана онзи пламък зелен!
В полята спокойни няма го вятърът,
дано ти остане поне спомен за мен.

Пак съм си същият, няма промени,
огледалото може би нещо греши,
когато ме гледа с ей такива големи
очи, състарени от мъртви души.

Тича в моравата сочна момиче,
някой го чака там жаден, смутен;
на мен този някой вероятно прилича,
но аз съм отминал в жежкия ден.

И какво от това, и защо са тук драми,
мен ми е хубаво да си мисля за теб –
нищо, че утре мен ще ме няма,
дъжд пак ще вали и трева ще расте!

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 16 uni 2015 – edited by 4 uni 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...