петък, 8 март 2019 г.

ПРОПУСНАТИ ПОЛЗИ

ПРОПУСНАТИ ПОЛЗИ 

 Не, не зная защо, за каква съм роден,
а едва ли ще знаеш и ти нещо за мен,

видях те сред мрак в ореол от лъчи
и дочух в мен сякаш химн да звучи,

и дочух ангел сякаш неземен с крила
да ме мами: "Глупако, със мене ела

да усетиш по устните сладост на нар,
отново да вкусиш разкоша на цар,

който е влюбен и безмерно богат
с райската хубост на земния свят".

Не послушах, нататък сам продължих,
проблеми да нямам с този мой стих,

за да няма измама, ни греховен екстаз 

където са двама, край тях да съм аз,

и когато целува се той или тя,
да се преструвам, че хич не скърбя,

че хич ми не пука за страсти и грях,
с които дотука щастливо живях.

Пловдив – столица на културата, Европа 2019



Plovdiv, 7 dec. 2013 – edited by 8/9 mar. 2019  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1553.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1553.)      За Историята няма никакво значение дали – събирайки нещата си в книга, авторът е живял охолно и ...