неделя, 24 февруари 2019 г.

КАЗАНО В ПРАВ ТЕКСТ

КАЗАНО
В ПРАВ ТЕКСТ

Остри думи бих преглътнал, лицемерието не,
може би съм вече пътник, ала жив поне,

може би наивен, сбъркан, може би глупак,
но каквото и да сторих, от сърце бе знак.

Предпочитам самотата, звездния покой,
любовта ми е позната, но не съм й свой.

Много време пропиляно... и сега боли
от изречени през рамо думи нежно-зли.

Доста вече! Най-учтиво да се разделим,
ще изпия чаша пиво в облак гаден дим,

ще потъна вдън земята, ти не ме търси –
беше ми добра позната, повече не си.

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 6 mar. 2011 – edited by 24 fev. 2019

1 коментар:

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)      Относно пасажа-цитат: "Чиновниците, рожби на политиката, живеещи или умиращи чрез нея, се с...