вторник, 1 януари 2019 г.

АХ, МАРИЯ

...Те се нахвърлили върху 17-годишно момиче, което пребили жестоко, като през цялото време му крещели вулгарни думи. "Беше ужасно, събориха ме на земята и започнаха да ме ритат, бяха много жестоки", разказва една от жертвите им - младо момиче. Подивелите бежанци пребили над дванадесет души, които избирали на случаен принцип. Полицията арестувала нападателите, които оказали яростна съпротива.*

АХ, МАРИЯ

Непростени ще останат греховете ми, уви!
Лоши думи, уж от плява, а от тях боли –

глъхне Пловдив под мъглата и сред родна кал
,
сам на куци крак в лайната сякаш съм живял,

гърлото ми нежно стиска вледеняващ страх,
дост
а като странна птица тук си поживях,

утре ще е на балкона чаят недопит,
ала хвърчила ще гоня пак зад някой рид
,

моето момиче**, зная, чака ме Отвъд
дяволите най-накрая да ме отведат.

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, edited by 1 jan. 2019 
__
* Вж. http://www.glas.bg/1592096/piyani-bezhanci-ustroiha-pogrom-v-germanski-grad-biha-brutal?fbclid=IwAR1ZvhioxTMXBBxo808n2HzbT9fALsCmxNEYCGoBx8JKz6ES7hw7D1lpRiQ
 Г-ца Смърт. Бел.м., tisss.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)     Не се плаши от локвата, душа и свят й е да те окаля! Смачканото празно тенеке вдига глъч до неб...