събота, 3 ноември 2018 г.

Ars Poetica – ЛЯТОТО, КОГАТО НЕ БЯХ НА МОРЕ

ЛЯТОТО, КОГАТО 
НЕ БЯХ НА МОРЕ

Неделя е, всичко ми ходи наопаки,
часовникът даже обратно върти,
дори огледалото с весели образи
утрепа се май, на парчета лежи.

С кожухче кърпено вихри се вятърът,
и всичко днес странно с мен се държи,
обувките стари отвън пред вратата ми
отишли пак нейде с разранени пети.

Каквото докосна, веднага разпада се,
объркал се вътрешният мой пейзаж
и вече съм остров с хиляди гларуси,
  летящи красиво над зимния плаж.


Пловдив – столица на културата, Европа 2019


Plovdiv, 13 jan. 2007 – edited by 3 noe. 2018

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)     Не се плаши от локвата, душа и свят й е да те окаля! Смачканото празно тенеке вдига глъч до неб...