вторник, 31 юли 2018 г.

Ars Poetica – СЛУЧАЙНО СМЕ ТУК И ЗА МАЛКО

СЛУЧАЙНО СМЕ 
ТУК И ЗА МАЛКО

Спомни си детството, дома и мястото,
където бяхме бедни и щастливи.
Съветват ни богатства бол да чакаме,
а всъщност чакането ни убива.

Усещам как изнизва се животът ни;
съвети никому не ща да давам,
но детството ни беше толкоз готино,
защото знаех, че го заслужаваме.

Което имал съм, ми е достатъчно;
и кош от добрини да ме засипе,
най-хубаво ми е било с приятели
и там, където видят ми очите.

Родени сме напразно да се бием,
със вятърните мелници, с чудовища;
за кратко сме – едно кафе да пием
и после – чупката, и да ни няма!


Пловдив – европейска културна столица 2019


Plovdiv, 9 май 2012 – edited 31uli 2018
Илюстрацията горе:
Хлапаците на ул. Ниш – Бобито и Видко, клекнали Мъмито, аз и Ичо Махинов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...