понеделник, 5 юни 2017 г.

Ars Poetica – НЕСЪГЛАСИЕ С ТРЕЗВИТЕ ХОРА

НЕСЪГЛАСИЕ С ТРЕЗВИТЕ ХОРА

Какво ми трябва на света,
освен Несбъдната мечта –

достатъчно ми е да знам,
че тя е нейде горе там,

където греят дяволито
за всички като мен звездите!

Пустините не са тъй страшни
със бурите си зли и прашни,

че в състояние са те
да ме превърнат пак в дете,

и с шепите прикрил очи,
да чуя как у мен звучи

мелодия една златиста
за низ звънчета и мъниста,

които подарил съм в знак,
че и до гроб ще любя пак

момичето, което... ах, което
недостижимо в мене грее

и щом погледна към небето,
през пясъка съзирам нея.



Пловдив – европейска културна столица 2019


Plovdiv, 13 uli 2007 edited 6 uni 2017

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1557.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1557.)     Не се плаши от локвата – душа и свят й е да те окаля! Намачканото празно тенеке вдига глъч до...