четвъртък, 10 ноември 2016 г.

Ars Poetica – НЕЖНА Е НОЩТА

НЕЖНА Е НОЩТА


 Ти защо не ме обичаш?
 Как да любя, щурчо мой,
като в друга си се вричал,
плачеш според мен за бой!

 Друга ли... Къде я виждаш?
Вперил съм се в теб, 
спрях да пуша, спрях да пия,
гони ме съклет.

– Да те гони... Кой те кани? 
Ама че досадник жив!
 Кой ли? Сигур любовта ми...
 Значи, си щастлив?

 Да бе, щастие се казва, 
ала само аз си знам...
 Мога и да те намразя, 
престани със тоя плам!

Всички вече те разбраха, 
станахме за смях. 
 Като сврака с двата крака 
с теб се замотах...

 И готов си да отлитнеш... 
Че отлитай, прав ти път!

Не отлита той, а пита. 
Тъй върви светът.

Тъй сърцата си говорят – 
нежна е нощта.
Леле, колко непокорна 
била Любовта!



Пловдив  европейска столица на културата за 2019 година

Plovdiv, 8 apr. 2011 – edited 10 noe. 2016

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1556.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1556.)     Не се плаши от локвата – душа и свят й е да те окаля! Празното тенеке вдига шум до небесата, но...