понеделник, 4 юли 2016 г.

Ars Poetica - КОНСПИРАЦИЯ

КОНСПИРАЦИЯ

Всички знаели, че се обичаме.
Само ние с тебе не,
спазвайки благоприличие,
сдържаност поне.

Аз избягвал съм те ловко,
ти страняла си от мен,
че уж даром е животът,
но не е за ден –

да се губим в плътска връзка
с неизвестен край,
в плен на помисли най-дръзки,
че е вечно Май…

Струва ли си да подскачам
покрай кокошле,
да съсипем два палата
за катун в поле!

Ти си сдържана, учтива
и не си за мен,
просто няма перспектива;
а съм изумен,

че където и да бягам,
все си ми в ума:
Кой в момента ти дотяга?
Или си сама?

Знаеш ли, че ме обичаш?
Аз що нищичко не знам?
Ала мене кой ме пита!
Нямам място там.


Plovdiv, 4 uli 2016

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1557.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1557.)     Не се плаши от локвата – душа и свят й е да те окаля! Намачканото празно тенеке вдига глъч до...