сряда, 25 май 2016 г.

Ars Poetica - РАЗВЕЙПРАХ

РАЗВЕЙПРАХ


Животът ти е подредена стая –
възглавници, килимчета, атлаз;
какво да правя тук, това не зная,
узная ли, то няма да съм аз.

Къде са, мила, всички изненади
в уюта на семейното гнездо!
Затуй да си останем вечно млади
и тръпката да ни е роден дом.

За мен да си мечтаното момиче,
за теб да си остана светъл принц,
със странностите който те обича,
и луда страст по теб да ме гори.

Постигнатото загуби ми носи,
затуй недостижима остани
отвъд ония делнични и прости
коварства на уседналите дни.


 
Plovdiv, 26 maj 2016

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)     Не се плаши от локвата, душа и свят й е да те окаля! Смачканото празно тенеке вдига глъч до неб...