неделя, 29 декември 2019 г.

КОГАТО АДАМ СРЕЩНА ЕВА

КОГАТО АДАМ
СРЕЩНА ЕВА

Дойде, като разбра, че я желая,
разходи се навред като кралица,
докато в кухнята приготвях чая,
чух в банята водата да се плиска.

Загърната в хавлията ми бяла,
излезе мокра, свежа и красива
и ме загледа, сякаш не видяла
мъж тръпнещ чай горещ да й налива.

Изискан в романтичната си дреха,
оказах се добър и тих слушател,
човек, достоен само за утеха
и както тя реши – невероятен.

Не можех вече себе си да трая,
посегнах плахо да си я погаля
и после май изгубихме му края –
аз нея ли, или тя мен ще сваля.

Какво тук мога повече да кажа,
такива случаи съм слушал много,
в леглото ми тя бе като на плажа –
все още мокра, но и много гола.

Жена и мъж понякога се срещат
и най-случайно, в плен на странна сила,
нощта превръщат в плът гореща,
при тях която се е приютила.

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, edited by 29 dec. 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)     Не се плаши от локвата, душа и свят й е да те окаля! Смачканото празно тенеке вдига глъч до неб...