събота, 17 август 2019 г.

ДОШЪЛ СИ ДА ГОВОРИШ

ДОШЪЛ СИ ДА ГОВОРИШ*

Дошъл си да говориш с мен и
нахълта мраз в кристалния покой,
защо сега ме гледаш притеснено –
откри ли, че не съм ти свой!

Предателството скъпо се заплаща,
лицето ти бих пръснал със юмрук,
но ти като жена ще се разплачеш
и целият ми гняв ще е дотук.

 Ала това е непредвиден порив,
разбираш ли – ужасно ми горчи,
човек се учи първо да говори,
а цял живот се учи да мълчи.

Пловдив – столица на културата, Европа 2019
Plovdiv, 17 avg. 1982 – edited by 17 avg. 2019
Илюстрации:
- Август 1990 г. – в Несебър (горе); 
- Август 1981 г. Вера и Надя (долу).
___
* Вж. Георги К. Бояджиев, сб. "Сутрин рано", изд, "Хр. Г. Данов", 1983 г., стр. 24, бел.м, tisss.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)

    ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1547.)   28 апр.1997 СЛЕД КОНЦЕРТА   Мина й представлението на Re. Излъчваха го по националната ни телев...