неделя, 30 юни 2019 г.

СИНГЪЛ КУРОРТ

СИНГЪЛ КУРОРТ

До мен в зелената морава
лежиш и знойна, и такава,
каквато може би – съгласно
тук правилата, е опасно.
По правилника тук се диша
и аз по правилата пиша
за птички, облаци, тревички,
а не за навлеци и всички
омъжени, но загорели,
небарнати от три недели.

Изтича смяната ни вече
и питам се: Добри човече
за двайсет дни какво ти стори
да срещнеш своята Love story?
Живя по правилник, прилично,
и ще си тръгнеш най-логично
оттук сам, барабар с багажа
и гол в ръката... да не кажа
онази дума долна, мръсна,
та затова ще се прекъсна...

...за да се върна на въпроса
аз всъщност тук дошъл защо съм,
освен любим да се събудя
и уж внезапно да се влюбя,
съглеждайки те сочна, зряла
до мен, ни жива, ни умряла?
 Заспал ли съм, или не зная
къде ще му излезе краят,
ако ей тъй едва посегна
да те погаля, Ненагледна.

Уплашен като мишка в трици
пред някакви си чужди цици,
плът сочна, неприкосновена
до мен в моравата зелена
с набъбнали зърна, зовяща,
дали сигнали не ми праща?
Мъжът ти после да се чуди
нормални ли сме или луди,
наистина ли сме роднини,
ти млада, аз – мъж на години!

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, edited by 30 uni 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)     Не се плаши от локвата, душа и свят й е да те окаля! Смачканото празно тенеке вдига глъч до неб...