петък, 15 март 2019 г.

ПРИРОДА НА ЛЮБОВТА

ПРИРОДА
НА ЛЮБОВТА

Ако си тръгна сега, когато се свечерява 
и хората се прибират уморени, всеки при своите, 
сега, казвам, ако изчезна внезапно от този свят, 
където така и не успях да те срещна 
и където усещането ми остава единствено, 
че съм те докоснал, докоснала си ме, 
минавайки като лъх от въздишка на коте...

Ако оттук-насетне в дните, които ти остават 
да изживееш в обкръжението на своите мили, 
на своите близки, и все пак, чувстваш, 
очите си обърнати към небесата вътре в теб... 

Ако сега, в този миг внезапно някой ти каже, 
че повече няма да ме видиш, 
няма да четеш по настроенията ми, 
няма да си представяш 
как се срещаме в многолюден град край морето, 
понеже безвъзвратно сме се разминали, 
пропуснали сме мига, а пясъчният часовник 
отронил последните си песъчинки на този свят... 

Мила моя, ненагледна, недокосната, нецелуната, 
ще узнаеш ли колко съм те обичал, 
именно защото не сме си принадлежали един на друг?

Пловдив – столица на културата, Европа 2019

Plovdiv, 1 maj 2011 – edited by 15 mar. 2019

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1554.)      Относно пасажа-цитат: "Чиновниците, рожби на политиката, живеещи или умиращи чрез нея, се с...