вторник, 24 април 2018 г.

Документи – ТЕЛЕВИЗОР С ОГРОМЕН ЕКРАН

ТЕЛЕВИЗОР С ОГРОМЕН ЕКРАН

   Купих си преди около две години телевизор с огромен екран, надявах се да ми носи радост и веселие, ала през огромния цветен екран в дома ми нахлуха неканени сума политически наглеци и техните оръженосци – куп пропаднали типове с по няколко присъди за изнудване, кражба, побоища. Върхът на менажерията от турски и испански сериали обаче е дебелак, който с жестове и лигав глас на идиот от Варна върти шкембе край паници и тенджери в тв-студиото.

    Ей този най ме дразни, та не смея да си пусна телевизора. Което иде да покаже, че понякога дребен тарикат е в състояние да ме извади от кожата, докато големите далавераджии в политиката ги минавам метър. Боже, нека ме отмине тази чаша!
 Пловдив – европейска културна столица 2019

С поздрав: Уилям Шекспир, 24 апр. 2018

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1556.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1556.)     Не се плаши от локвата – душа и свят й е да те окаля! Празното тенеке вдига шум до небесата, но...