вторник, 11 юли 2017 г.

Ars Poetica – МЕЛАНХОЛИЯ

МЕЛАНХОЛИЯ


Утре, мен когато няма да ме има,
пак ще бъде лято, пак ще си любима.

В плажовете дълги с пясъците топли,
легнала на хълбок, мида ще изчоплиш

и върху седефа на черупка сива
ще съзреш отново колко си красива. 

В кипналата пяна, там – посред вълните,
само мен ме няма, че съм си отишъл. 

И защо била е цялата омая, 
иде ми да питам, че и аз не зная.

Гримче и червило, мидено герданче,
глезотийки мили, чанта и коланче,

дрешки и сандали, цаца във тарелка,
докато си спала, станала си лелка.


Пловдив – европейска културна столица 2019

Plovdiv, edited 11 uli 2017

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1553.)

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1553.)      За Историята няма никакво значение дали – събирайки нещата си в книга, авторът е живял охолно и ...