сряда, 26 август 2015 г.

Ars Poetica - ПЕРМАНЕНТНО ВЛЮБЕН

Боб Дилън (1942)
ПЕРМАНЕНТНО ВЛЮБЕН


Приятелите ме предупреждават
да скъпя времето
, да не се пилея по илюзии,
обаче какво да сторя, като съм вятърничав,
видя ли жена достойна, благовъзпитана, 
гръм ме удря сякаш по кратуната. 
Гръм в планината е това сякаш и
всъщност съм перманентно влюбен. 

Смятат, че ми върви с жените, 
завиждат, казват, за лудия ми късмет,
а не си дават сметка, че 
да се влюбиш в жена, означава 
да я боготвориш. Което е лоша работа,
ала от себе си как да избягам!

И се виждам ударен от гръм.
Да, бе! – гръм падна в планината.

Plovdiv, 19 avg. 2011 – redact. 26 avg. 2015

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)

  ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ПЛОВДИВЧАНИН (1558.)     Не се плаши от локвата, душа и свят й е да те окаля! Смачканото празно тенеке вдига глъч до неб...